News

25.05.2018

Yksityisyysasetukset

Sinun yksityisyytesi on meille erittäin tärkeä! Ja voit jatkossakin käydä luottavaisin mielin tunneillamme ja käyttää varausjärjestelmäämme. Alla lisätietoja siitä mitä tietoja sinusta tallennetaan, miten ne säilytetään, miten voit tarkastaa omia tietojasi ja miten voit poistaa tietosi kokonaan.
1. Yoga Nordic Oy:n varausjärjestelmän palvelutarjoaja on MINDOBODY inc. tallentaa kaiken tiedon varmuuskopioineen USA:ssa sijaitseville servereille. MINDOBODY:lla on Privacy Shield sertifikaatti joka on yhteneväinen GDPR turvamääräysten kanssa, sekä varmistaa turvallisen asiakastietojen siirron EU:n ulkopuolelle.
2. Tallennamme asiakasprofiilisi seuraavat tiedot, voidaksemme yksilöidä sinut asiakkaana ja voidaksemme taata sinulle paikan toivomiltasi tunneilta: Nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero, ostohistoria kuittitietoineen ja käyntihistoria sekä tulevat varaukset tunneille. ‘
3. Voit milloin tahansa muuttaa asiakastietojasi kirjauduttuasi omaan profiiliisi, kuten myös sähköposti ja viestiasetuksiasi. Näet kaikki sinusta tallennetut tiedot omassa profiilissasi.
4. Sinulla on valittavana kolme eri vaihtoehtoa yhteydenpitoon: tilihallintaviestit (kuitit ja salasanan vaihto), aikatauluilmoitukset (jonolista, tuntimuutokset, korttiesi vanheneminen) sekä uutiskirjeet (sisältää tietoa toiminnastamme sekä omia tarjouksiamme). Kaikissa voit valita haluatko tiedot sähköpostilla vai tekstiviestillä. Voit myös helposti muuttaa asetuksia milloin tahansa omasta profiilistasi. Silloin lähetämme sinulle enää ainoastaan sähköiset kuitit.
5. Käyttäjätilin vähimmäistiedot ovat etunimi, sukunumi, kaupunki, puhelinnumero sekä sähköposti. Joista sähköposti toimii myös käyttäjätunnuksena varausjärjestelmään.
6. Käyttämättömät asiakasprofiilit poistuvat automaattisesti 24kk käyttämättömyyden jälkeen. Voit myös milloin tahansa pyytää tietojesi täydellistä poistoa henkilökunnaltamme, tai omasta käyttäjäprofiilista valita vaihtoehdon täydellisestä poistamisesta.
7. Emme koskaan luovuta asiakkaidemme tietoja eteenpäin muille toimijoille, asiakkaiden henkilötietoja käsittelee pääsääntöisesti yrityksen työntekijät työssään.